FANDOM

Acest articol conține informații cu privire la fiica adoptivă a lui Katherine Mayfair. Pentru fiica biologică a acesteia, vezi pagina: Dylan Davis.

Înainte de serie Edit

Aceasta, după ce își pierde ambii părinți (mama murise la naștere, iar tatăl fusese ucis), trăiește pentru o perioadă într-un orfelinat. Ulterior, este adoptată de către Katherine.[2]

De-a lungul seriei Edit

Sezonul 4 Edit

Împreună cu mama și tatăl vitreg, ajunge pe Wisteria Lane. La auzul spuselor lui Susan, Dylan îi mărturisește că nu își amintește nimic, inclusiv faptul că ea și Julie, fiica lui Susan, obișnuiau să fie cele mai bune prietene.[3]

Dylan îi arată lui Julie ceea ce rămăsese din foaia pe care Katherine o arse, zicându-i că este de părere că mama ei îi omorâse tatăl. După aceea, se duce la Adam, de la care, din nefericire, nu poate sa obțină nicio informatie cu privire la tatăl ei.[4]

Dylan participă la balul Zilei Fondatorului.[5]

Apariții (15/180) Edit

Sezonul 4 (14/17)

Sezonul 6 (1/23)

Referințe Edit

  1. De vreme ce Katherine a adoptat-o cu intenția de găsi pe cineva căreia să-i ia locul fiicei sale biologice, este posibil ca data de naștere să fie falsă (asta daca nu Dylan Davis și Dylan Mayfair s-au născut amândouă în aceesi zi, lună și an, lucru puțin probabil).
  2. „Free”
  3. „Now You Know”
  4. „Sunday”
  5. „In Buddy's Eyes”